2024 m. rugsėjo mėn. įsigalija Lietuvos Respublikos Švietimo įstatymo Nr. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimas ir įstatymo papildymas 45 straipsniu, kurie numato, kad kiekvienam vaikui turi būti sudarytos sąlygos ugdytis artimiausioje ugdymo įstaigoje (darželyje, mokykloje) kartu su savo bendraamžiais (teisės aktas).
2023-2024 metų duomenimis įstaigoje ugdomi - 32 vidutinius ir didelius specialiuosius ugdymosi poreikius (SUP) turintys vaikai.
Specialieji ugdymosi poreikiai (SUP):
dėl įvairiapusio raidos sutrikimo;
dėl regos ir klausos sutrikimo;
dėl emocijų ir elgesio sutrikimo;
dėl sulėtėjusios raidos;
dėl kalbos ir komunikacinių sutrikimų;
dėl kitų sutrikimų.
Kas koordinuoja SUP vaikų ugdymą?
SUP turinčių vaikų ugdymą koordinuoja - Vaiko gerovės komisija (plačiau).
Specialiųjų ugdymo(si) poreikių nustatymas, įvertinimas ir švietimo pagalbos skyrimas
VGK gauna tėvų (globėjų, rūpintojų) raštišką sutikimą tyrimui ir stebėjimui.
Specialistai ir grupės mokytojai atlieka vertinimą.
Vaiko specialiųjų ugdymo(si) poreikių lygis (nedideli, vidutiniai, dideli, labai dideli) apskaičiuojami - poreikių skaičiuoklėje.
VGK, atlikusi vaiko galių ir sunkumų vertinimą, posėdyje pateikia gautas išvadas grupės mokytojams ir tėvams (globėjams, rūpintojams).
Tėvai (globėjai, rūpintojai) raštiškai sutikę su vertinimo išvadomis, užpildo sutikimus specialistams dėl švietimo pagalbos teikimo ir pratybų.
Ruošiami pratybų tvarkaraščiai, individualios pagalbos planai.
Norint pagerinti svetainės naršymą, naudojami slapukai (cookies). Jų nustatymus galite reguliuoti savo naršyklėje. Naršydami toliau, sutinkate su slapukų naudojimu. Sutinku su privatumo politika